بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ثنای الهی سزاوار خداوندی است که انسان را نیروی تعقل و تفکر آفرید .

موضوعی بحثی که مدتی است ذهن حقیر را به خود مشغول ساخته ، دیدگاه ها و اندیشه های حکیمانه ی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله ای است که متاسفانه آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته و در ذهن ها و عمل ها مغفول مانده است .

خداوند در عصر حاضر نعمتی بزرگ به ما مردم مسلمان ایران زمین عنایت نموده که متاسفانه آن گونه که باید و شاید قدر این نعمت الهی را ندانسته ایم . این سخنان را به مانند برخی از ثنا گویان از باب تملق و چابلوسی عرض نمی کنم بلکه با جان و دل بر این کلام خود ایمان دارم و معتقدم که ما نعمت رهبری فرزانه و حکیم را قدر نمی دانیم و خیلی راحت صرفاً نام و کلام او را لقلقه زبان کرده ایم و خود را مطیع واقعی رهبر نشان می دهیم . نگارنده خود را نیز از این امر مستثنی نمی داند اما نکاتی هست که از باب تذکر برای خود و شاید آن هایی که این سطور را مطالعه می کنند عرض می نمایم .

در طی همه ی این سال ها فارغ از مشروح تمام سخنان رهبر فرزانه انقلاب می توان کلماتی از ایشان را سراغ گرفت که در پشت آن کلمات ،  یک مثنوی نهفته است . به یاد بیاورید کلماتی چون « تهاجم فرهنگی » ، « اقتصاد مقاومتی » ، « جنگ نرم » و . و یا همین نام سال هایی که از سوی ایشان انتخاب می گردند به مانند نام همین سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » یا سال « جهاد اقتصادی » ،  سال « اصلاح الگوی مصرف » و .

در مورد همین کلمات سخنان مختلفی از ایشان شنیده ایم و بسیاری از نگارندگان و سخنوران در باب این مسائل توضیحات فراوانی انجام داده اند اما بیایید کلاه خود را قاضی کنیم ، در همه ی این سال ها چقدر به این سخنان عمل نموده ایم . آیا جز این نبوده است که گاه سمینار و همایشی برگزار کرده ایم و اگر کار خیلی بزرگی کرده باشیم با انجام یک دستور اداری از مافوق اقداماتی گاه صرفاً نمادین و عملکردی انجام داده ایم و هیچ .

واقعاً وقتی رهبری چنین اندیشمند داریم که بسیاری از مسائل را با ژرفنگری می نگرد و راه را برای ما نشان می دهد ، آیا واقعاً حق مطلب را ادا کرده ایم و ولایت مداری خود را نشان داده ایم ؟

این که خود را عاشق رهبر نشان می دهیم و تصاویر او را بر روی صفحه رایانه و تلفن همراه و در و دیوار نصب می کنیم آیا اندیشه های ناب او را نیز بر لوح وجود خود نصب می نماییم ؟

اگر واقعاً ولایت مدار و مطیع رهبر باشیم بایستی اندیشه های او را با جان و دل بپذیریم و با پوست و گوشت خود آن ها را به اجرا در آوریم .

حق این است تا ما  از جان و دل مولای خود را ولی قرار ندهیم و ولایت او را با جان و دل نپذیریم نمی توانیم به آرمان های انقلاب خدمت کنیم .

اگر در طی این سال ها که رهبر معظم انقلاب از اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی صحبت می کرد اگر ما در همین زندگی شخصی خود نیز این امورات را رعایت می کردیم و تنها در اداره ها منتظر دستورالعمل ها نبودیم الان وضع معیشت و زندگی ماخیلی بهتر از شرایط فعلی بود .

برای شرایط امروز نیز ناسپاس نیستیم و به حق می دانیم کسانی هم بوده اند که سرباخته امر ولایت بوده اند و جانانه به این مردم و نظام خدمت کرده اند اما اگر همه ما که داعیه سربازی ولایت فقیه را داریم ، با عزم ملی و مدیریت جهادی به این انقلاب و نظام خدمت می کردیم ، در شرایط بهتری از امروز قرار داشتیم .

امید است که بتوانیم در سایه هدایت های این مرد بزرگ که خداوند به ما عنایت کرده است ، راه سعادت و خوشبختی را همه با هم طی کنیم و به سر منزل مقصود رسیم .

خدایا چنان کنم سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار


وب سایت سید مرتضی تبار رهبر ,انقلاب ,کرده ,ولایت ,همین ,کنیم ,رهبر فرزانه ,فرزانه انقلاب ,انجام داده ,نظام خدمت ,الگوی مصرف ,رهبر فرزانه انقلاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات و معرفی لپ تاپ ها کارت ویزیت تازه ترین اخبار اختصاصی طراحی سایت و سئو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ؛ موزیکس پوزیکس Game Fac گل و گیاه گروههای تلگرام،واتس آپ،سوپرگروه،لاین،تانگو،وایبر فدک بوک