اسکرابر ها برای شستشوی موثر سطوح کف و از بین بردن آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرند. یک کفشوی صنعتی دارای بخش های اصلی موتور برس و موتور مکش، برس، تی و کلید های کنترلی می باشد. منبع تغذیه این دستگاه اغلب از طریق چند باتری یا جریان مستقیم برق تامین می شود. نحوه هدایت این دستگاه ها بطور کلی به دو صورت دستی و یا خودرویی صورت می گیرد. اسکرابر خودرویی به سهولت و با قرار گرفتن کاربر بر روی صندلی هدایت و کنترل می شود. برای عملکرد صحیح دستگاه کفشوی، کاربر باید مواردی را مد نظر قرار دهد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری گردد. همچنین استفاده صحیح و ایمن از دستگاه کفشوی یا اسکرابر صنعتی می تواند باعث افزایش بازدهی عملکرد و در نتیجه موثر بودن فرآیند شستشو با این دستگاه شود.

نکات مهم برای استفاده صحیح و ایمن از اسکرابر سرنشین دار

عملکرد ایمن دستگاه تنها زمانی تضمین می شود که استفاده از آن مطابق با دستورالعمل های دفترچه راهنما صورت گیرد. دستگاه اسکرابر فقط برای شستشوی سطوح ضد آب و مقاوم در برابر سایش طراحی شده است. سامانه برس زنی، پد و سامانه مکش در صورت وجود رطوبت عمل می کنند. سطح مورد شستشو می بایست مسطح و با حداکثر شیب مجاز طبق دفترچه راهنمای دستگاه باشد. دستگاه نباید در حین نظافت بر روی سطوح دارای پستی و بلندی و همچنین پله حرکت کند. بکارگیری صحیح دستگاه به معنای رعایت شیوه های درست راه اندازی، عملکرد، نگهداری و نظافت آن نیز می‌باشد. هر گونه استفاده غیرمجاز و خارج از محدوده وظایف دستگاه ممنوع بوده و به عنوان استفاده نادرست شناخته می‌شود. اگر خرابی دستگاه ناشی از بکارگیری غیر اصولی آن باشد، ادعای خسارت پذیرفته نخواهد شد. در این مورد، کاربر مسئول تمام آسیب‌هایی است که به دلیل استفاده نادرست به وجود آمده است.

 


تجهیزات نظافتی دستگاه ,استفاده ,اسکرابر ,صحیح ,صورت ,ایمن ,استفاده صحیح ,دستگاه اسکرابر ,استفاده نادرست ,اسکرابر سرنشین ,برای استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست شاتل فایل مرجع علمی آموزشی و سرگرمی لینو BAX_GTA فایل داک ارگانیک ها عاشقانه های مریم سهرابی